Forum grupy Carvahall

Forum grupy Carvahall wystêpuj±cej w grze Pokemon-game


#1 2011-08-13 18:39:11

 Wojas

Administrator

35711824
Skąd: Ziêbice City :D
Zarejestrowany: 2011-08-13
Posty: 21
Punktów :   

Pokemon LG/FR HELP CENTER

Dam tu solucjê do gier pokemon FR/LG.Mo¿ecie te¿ pisaæ w tym w±tku pytania odno¶nie tych  gier.

     PALLET TOWN



Po rozpoczêciu gry znajdujemy siê w swoim pokoju. Schodzimy na dó³ i wychodzimy z domu. Profesora Oaka nie ma w laboratorium, ale gdy próbujemy wyj¶æ z miasta, zatrzymuje nas i zaprowadza do swojego laboratorium, gdzie mo¿emy wybraæ swojego pierwszego Poka. Do wyboru s±: Bulbasaur (pokemon li¶ciasty), Squirtle (wodny) i Charmander (ognisty). Gary tak¿e wybiera swojego poka, niestety zawsze tego który ma przewagê nad naszym. Przed wyj¶ciem z laboratorium Gary wyzywa nas na pojedynek i rozpoczyna siê pierwsza walka. Pó¼niej wychodzimy z miasta i kierujemy siê do Viridian City. W trawie bêd± nas atakowaæ dzikie pokemony, z którymi warto walczyæ dla zdobycia punktów do¶wiadczenia.

                                                                 
                                                                                   VIRDIAN CITY



W Virdian Town wchodzimy do sklepu, gdzie sprzedawca prosi nas o dostarczenie Oakowi pewnego przedmiotu. Wracamy wiêc do Pallet Town i rozmawiamy z profesorem, który w nagrodê daje nam Pokedex (encyklopediê rejestruj±c± dane o z³apanych Pokemonach). Teraz warto odwiedziæ siostrê Garego (w domu obok), która da nam mapê krainy Kanto. Idziemy do Virdian City i kierujemy siê na pó³noc. Zatrzymuje nas dziadek, który pokazuje w jaki sposób ³apaæ Pokemony. Kontynuujemy podró¿ na pó³noc i wchodzimy do lasu Virdian Forest. Tam czeka na nas kilku trenerów z pokemonami chrz±szczami. Po wyj¶ciu z lasu wchodzimy do nastêpnego miasta: Pewter City.


                                                                                   PEWTER CITY



Tam znajduje siê pierwszy Gym! Je¶li uwa¿amy, ¿e jeste¶my gotowi, wchodzimy do niego. Czeka na nas dwóch trenerów, pierwszego mo¿emy omin±æ, a drugi to Brock, Gym Leader. Walczy on pokemonami Geodude na Lv.12 i Onix Lv.14. Naj³atwiej jest je¶li na pocz±tku wybrali¶my Bulbasaura lub Squirtla. Je¶li mamy Charmandera, czeka nas ciê¿ka walka (najlepiej u¿ywaæ wtedy ataku Metal Claw). Gdy pokonamy Brocka, dostajemy pierwsz± odznakê i jeste¶my prawdziwymi trenerami Pokemon! Teraz kierujemy siê na wschód i wchodzimy do jaskinii Mt. Moon. Przy koñcu jaskinii czeka na nas trener Team Rocket, który znalaz³ skamieliny, a je¶li go pokonamy, bêdziemy mogli wybraæ jedn± z nich. Kierujemy siê do wyj¶cia. Idziemy na wschód do miasta Cerculean City.
                                                         

                                                                                  CERCULEAN CITY



W Cerculean City znajduje siê nastêpny Gym. Liderk± jest Misty, która walczy wodnymi pokami: Staryu L.19 i Starmie L.21. Naj³atwiej jest je¶li mamy Ivysaura. Je¶li wybrali¶my Charmandera, najlepiej z³apaæ jakiego¶ li¶ciastego lub elektrycznego poka (np. Bellsprouta lub Pikachu). Po pokonaniu Misty idziemy na pó³noc. Tam znowu atakuje nas Gary. Rywal ma najlepszego poka na Lv.19, ale nie przeszed³ on jeszcze ewolucji. Po pokonaniu Garego wchodzimy na Nugget Bridge, gdzie spotykamy piêciu trenerów. Po pokonaniu ich otrzymujemy nagrodê, Nugget, który najlepiej sprzedaæ za 5000$. Idziemy na wschód, kierujemy siê do chatki Billa. Trener przeszed³ nieudan± transformacjê w Pokemona, pomagamy mu odzyskaæ ludzk± postaæ. Bill w nagrodê daje nam bilet na statek S. Anne. Wracamy do Cerulean City i wchodzimy do domu, obok którego stoi policjant. Przechodzimy przez dziurê w ¶cianie i walczymy z trenerem Team Rocket, który daje nam TM17 - Dig. Idziemy na po³udnie, przechodzimy przej¶ciem podziemnym i wchodzimy do Vermilion City.


                                                                                   VERMILION CITY



Idziemy do portu na po³udniu miasta i wchodzimy na statek. Idziemy w lewo i wchodzimy schodami na górê. Nastêpnie idziemy w dó³ i w prawo. Tam po raz kolejny walczymy z Garym. Po walce wchodzimy do kajuty kapitana, który daje nam HM01 - Cut. Dziêki temu mo¿emy ¶cinaæ niektóre drzewa. Wychodzimy ze statku i kierujemy siê do Gymu. ¶cinamy drzewo, które blokuje drogê. W Gymie drzwi do lidera s± zamkniête, otwieramy je odnajduj±c w koszach 2 przyciski. Po znalezieniu pierwszego warto zapisaæ grê, a drugi przycisk jest w którym¶ z koszów s±siaduj±cych z tym w którym znale¼li¶my pierwszy przycisk. Wreszcie idziemy do lidera, Surge'a. Walczy on elektrycznymi pokemonami, ich level waha siê od 19-24. Po zwyciêstwie wracamy na pó³noc i kierujemy siê na wschód od Cerculean City. Znajdujemy tam jaskiniê, któr± przechodzimy a¿ do Lavender Town. Na razie nie bêdziemy siê tu zatrzymywaæ. Idziemy na zachód, przechodzimy przej¶ciem podziemnym i kierujemy siê do Celadon City.


                                                                                CELADON CITY



Idziemy do Gymu, który znajduje siê na po³udniowym zachodzie miasta. Trenerzy walcz± tam ro¶linnymi pokemonami. Liderka, Erika, ma pokemony o lv. 27-31. Po pokonaniu jej idziemy do salonu gier. Przy plakacie spotykamy cz³onka Team Rocket, którego pokonujemy. Schodzimy za nim schodami prosto do kryjówki Team Rocket. Najpierw musimy odnale¼æ klucz do windy, nastêpnie wind± jedziemy na najni¿sze piêtro. Tam czeka na nas boss - Giovani. Walczy przede wszystkim kamiennymi pokemonami. Gdy go pokonamy, podnosimy opuszczony przez niego przedmiot. Jest to Silph Scope, s³u¿±cy do identyfikacji duchów. Wychodzimy z salonu gier i idziemy do Gamefreak Tower, która znajduje siê obok marketu. Rozmawiamy z kobiet± i otrzymujemy Tea. Teraz idziemy nieco na zachód od miasta, przecinamy drzewo i odnajdujemy dom, w którym dostaniemy HM 02 - Fly. Lecimy z powrotem do Lavender Town.


                                                                              LAVENDER TOWN



Wchodzimy do Wie¿y Duchów. Na pierwszym piêtrze walczymy z Garym. Przed schodami na najwy¿sze piêtro zatrzymuje nas Marowak, którego musimy pokonaæ. Na szczycie pokonujemy kilku trenerów Team Rocket i uwalniamy Mr. Fuji, który prowadzi nas do swego domu. W nagrodê dostajemy od niego Poke Flute. Teraz idziemy na po³udnie, gdzie drogê blokuje ¶pi±cy Snorlax. U¿ywamy Poke Flute ¿eby go obudziæ i walczymy - to silny Pokemon, warto go z³apaæ, bo mamy tylko 2 szanse (drugi Snorlax ¶pi na zachód od Celadon City)! Idziemy na po³udnie, a potem na zachód, po drodze spotykamy mnóstwo trenerów. Wreszcie docieramy do Fuschia City.
                                                                           

                                                                              FUSCHIA CITY



Jak zawsze idziemy do Gymu. Musimy w labiryncie niewidzialnych ¶cian odnale¼æ drogê do Kogi. Lider walczy truj±cymi pokemonami. Gdy go pokonamy, idziemy na pó³noc miasta i wchodzimy do Safari Zone. Obowi±zuj± tu specjalne zasady: mo¿emy zrobiæ maksymalnie 500 kroków, a Pokemony mo¿emy ³apaæ tylko do Safari Ball. Naszym celem jest odnalezienie chatki, gdzie dostaniemy HM 04 - Surf. Po drodze do chatki znajdujemy tak¿e przedmiot Gold Teeth. Wychodzimy z parku i idziemy do domku naprzeciwko Poke Center, gdzie dajemy go¶ciowi Gold Teeth. W nagrodê otrzymujemy HM 06 - Strength. Za³atwili¶my wszystkie sprawy w tym mie¶cie, teraz kierujemy siê do Saffron City. Lecimy wiêc do Lavender Town, a potem idziemy na zachód do Saffron City.


                                                                               SAFFRON CITY



Niestety miasto jest opanowane przez Team Rocket. Idziemy wiêc do ich kryjówki. Tam idziemy na 8-me piêtro i odnajdujemy Card Key, nastêpnie schodzimy na 3 piêtro i u¿ywamy teleportera. Po raz kolejny Gary wyzywa nas na pojedynek. Po pokonaniu go rozmawiamy z kolesiem stoj±cym obok i dostajemy Laprasa. Nastêpnie idziemy do teleportera, który przenosi nas na szczyt wie¿y. Pokonujemy dwóch trenerów Team Rocket, a nastêpnie ich szefa Giovaniego. Po zwyciêstwie rozmawiamy z prezesem firmy i otrzymujemy Master Ball! Teraz mo¿emy i¶æ do Gymu. Korzystaj±c z teleporterów dostajemy siê do liderki (zawsze u¿ywamy teleportera znajduj±cego siê nad lub pod nami). Sabrina u¿ywa psychicznych pokemonów. Po zwyciêstwie mamy 6 odznak. Lecimy do Fuschia City, idziemy na po³udnie na pla¿ê i p³yniemy na Wyspê Morskiej Piany. Tam u¿ywaj±c Strength przesuwamy kamienie tak ¿eby wpad³y do dziur. Pr±d rzeki zostaje zatrzymany i mo¿emy p³yn±æ do wyj¶cia. Nastêpnie p³yniemy na zachód na Cinnibar Island.


                                                                              CINNIBAR ISLAND



Gym jest niestety zamkniêty. Klucz do niego znajdziemy w Pokemonowym Domu. Je¶li nie mamy Escape Rope, koniecznie go kupujemy. Naciskamy przyciski na pos±gach i odnajdujemy miejsce, gdzie mo¿emy skoczyæ na sam dó³. Tam znajdujemy klucz do Gymu i u¿ywamy Escape Rope. Teraz warto i¶æ do laboratorium, gdzie naukowiec o¿ywi nasz± skamielinê: z Helix Fossil powstanie Omanyte, a z Dome Fossil Kabuto. Idziemy do Gymu. Przy ka¿dych drzwiach rozwi±zujemy zagadkê. Je¶li odpowiemy dobrze, drzwi siê otwieraj±. Je¶li nie zgadniemy, musimy walczyæ z trenerem. W koñcu dochodzimy do Blaina. U¿ywa on ognistych poków o Lv. 46-50. Po wyj¶ciu z Gymu zatrzymuje nas Bill i proponuje, ¿eby¶my pop³ynêli z nim na One Island.
                                                                     
                                                                                    ONE ISLAND



Udajemy siê razem z Billem do PokeCenter. Nasz towarzysz ma tu sprawê do za³atwienia, jednocze¶nie prosi nas, ¿eby¶my poszli sprawdziæ co siê dzieje z kasynem na drugiej wyspie. Idziemy wiêc do portu i p³yniemy na Two Island.


                                                                                   TWO ISLAND



Idziemy do kasyna. Zrozpaczony w³a¶ciciel mówi nam, ¿e jego córka zaginê³a. Znajdziemy j± na trzeciej wyspie - idziemy wiêc do portu i p³yniemy na Three Island.


                                                                                   THREE ISLAND



Idziemy na pó³noc, a potem w lewo. Udajemy siê do lasu, gdzie odnajdujemy córkê w³a¶ciciela kasyna. Dziewczynka chêtnie z nami pójdzie, ale przera¿a j± pewien pokemon - Hypno - którego musimy pokonaæ. Teraz udajemy siê do Poke Center na One Island i rozmawiamy z Billem, który zabiera nas z powrotem do Kanto. Przed nami ostatni Gym - lecimy wiêc do Virdian City!


                                                                                      VIRDIAN CITY



Gym Leader wróci³ i tutejszy Gym jest ju¿ otwarty. Idziemy wiêc do niego. Po drodze do lidera napotkamy strza³ki, które przesuwaj± nas we wskazanym kierunku. Liderem okazuje siê Giovani, pokonujemy wiêc go po raz trzeci. Zdobyli¶my ósm± odznakê i teraz mo¿emy startowaæ w Lidze Pokemon! Idziemy wiêc na zachód, gdzie znowu walczymy z Garym, po czym wchodzimy do budynku. Przechodzimy obok wszystkich 8-miu stra¿ników i wchodzimy do jaskinii. ¯eby droga by³a odblokowana, trzeba przesun±æ kamienie na wyznaczone miejsca. Po wyj¶ciu z jaskinii wchodzimy do budynku Indigo Plateu, gdzie czeka na nas Elitle Four!


                                                                                      INDIGO PLATEU



Po wej¶ciu do pokoju cz³onka Elitle 4 nie mo¿emy wróciæ, a dalej i¶æ mo¿emy dopiero, gdy go pokonamy. Pierwsza jest Lorelei, która walczy wodnymi pokami. Nastêpny - Bruno, mi³o¶nik pokemonów walcz±cych i kamiennych. Trzecia jest Agatha, która ma pokemony duchy. Pó¼niej walczymy z Lancem i jego smokami. A jako ostatni czeka na nas Gary. Po zwyciêstwie jeste¶my mistrzami Pokemonowej ligi! Przed nami ostatnie zadanie: schwytanie Mewtwo. Jednak aby go z³apaæ, musimy mieæ schwytane przynajmniej 100 pokemonów. Je¶li mamy tyle, lecimy do Cerculean City, idziemy na pó³noc, w lewo i potem p³yniemy na po³udnie. Wchodzimy do jaskini.
                                                   

                                                                                     UNKNOWN DUNGEDON



Przechodzimy przez skomplikowany labirynt. Trud op³aci³ siê - na koñcu czeka na nas Mewtwo.




                                                                            Dok³adna solucja wysp Sevii


Po zdobyciu siódmej odznaki spotykamy Billa, który zaprasza nas na wyspy Sevii. Korzystamy z zaproszenia (na miejscu jest pokemon center). Na Wyspie One spotykamy Celio, który meczy siê nad nowym systemem umo¿liwiaj±cym wymienianie pokemonów miedzy Hoenn a Kanto. Go¶ciu prosi nas o mala przysluge: Mamy dostarczyc meteoryt jednemu delikwentowi na wyspie Two.
                                                               
                                                                   
Sytuacja nieco komplikuje siê. Ukochana córeczka tatusia zniknela bez sladu. Oczywi¶cie mamy ja przyprowadzic.
Plyniemy na wyspe Three Nieprzyjemna sytuacja ? gang rowerowy blokuje droge i niestety musimy go pokonac. Czekaj± nas 4 niezbyt trudne walki z pokami na poziomach 38.
                                                                   
Na koñcu berry forrest spotykamy dziewczynke i po pokonaniu Hypno (30 lv) wypelniamy swoje zadanie. Dziewczyna wraca a meteoryt jest zwrocony
                                                                   
Wracamy na Cinabar. Zdobywamy brakuj±c± odznake, zbieramy 60 pokemonów i idziemy do oaka. Dostajemy przepustke na reszte wysp.

Na p³n-wsch skrawku Wyspy Four znajduje sie jaskinia Icefall. Bierzemy poka mog±cego poznaæ waterfall. Po krótkiej przechadzce znajdujemy HM, przeprawiamy sie przez wodospad i pomagamy lorelei.
                                                                   
Celio prosi nas o zdobycie Rubinu. Idziemy w strone Mt. Ember i wchodzimy w miejsce, gdzie dwoch rocketów rozmawia ze sob± (chodzi oczywi¶cie o jaskinie).
                                                                   
Po krótkiej przechadzce rubin jest nasz.
                                                                   
Wracamy do celio
                                                                 
Tym razem poprosil nas o Szafir, który tworzy pare z rubinem. Do skladu Team rocket potrzebujemy jeszcze jednego Hasla. Idziemy budynku na dole wyspy szostej. Po zbadaniu drzwi okazuje siê , ¿e wiadomosc jest napisana brailem.
                                                   
Uzywamy Cuta i drzwi stoj± otworem
Aby przej¶c jaskinie, trzeba wpadac w odpowiednie dziury. Napisy oznaczaj± oczywi¶cie: DOWN, UP, LEFT, RIGHT.
Po zdobyciu szafiru przychodzi jakis zwariowany doktorek i nam go kradnie.
Ale dostajemy drugie haslo
Idziemy do Skladu Teamu Rocket
                                                                   
i po paru walkach odzyskujemy szafir.
                                                                 
Idziemy do celio ? zwyciestwo! Mo¿emy wymieniac ju¿ siê pokami z jotho i hoenn!!


Moje motto: "JE¦Æ!".No co?

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi

[ Generated in 0.021 seconds, 9 queries executed ]


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.1917.pun.pl www.bleachfani.pun.pl www.sgkrwn.pun.pl www.lunarvampire.pun.pl www.lwypolnocy.pun.pl